Unik.. Rumah Ini Terbuat Dari Pesawat Boeing 727


Untuk mendapatkan reka bentuk rumah yang unik ada banyak perkara yang dilakukan oleh orangadayang membuat rumah dengan kedudukan terbalikrumah didalam tanah dan lain sebagainyaAda jugayang menggunakan bahan-bahan bekas dan menyulapnya menjadi sebuah rumah yang unik danselesa digunakan sebagai kediamanseperti misalnya Design rumah Yang Terbuat Dari Bekas Bekasdalam posting sebelumnyaada juga reka bentuk rumah yang memanfaatkan pesawat bekas sepertiyang dimiliki oleh wara Oregon ini.

Lelaki ini bernama Bruce Campbell tinggal di Oregondia membeli sebuah pesawat bekas jenis Boeing727yang merupakan pesawat penumpang tua dan sudah tidak berfungsi lagiBruce menrubahBoeing 727 ini menjadi sebuah rumah yang unik dan cukup layak untuk dinuniPesawat inimempunyai ukuran panjang 40 meter dan lebar 4 meterDalaman dalam rumah pesawat ini dibuatdengan menggunakan ruang yang adadengan beberapa bilik dan perabot rumah lain.

Bruce Campbell adalah seorang jurutera elektrik yang terbilang cukup kreatiflihatlah gambar-gambardibawah ini bagaimana dia mengimbangi pesawat bekas ini menjadi sebuah rumah yang cukupmenakjubkanCampbell memanfaatkan pemasangan elektrik yang ada di dalam pesawat ini untukpenerangan rumah pesawatnyasementara itu pada bahagian luaran masih kelihatan sebagaimanaBoeing 727 lengkap dengan roda dantangga dan sayapnya.













Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

1 comments:

Agen Pulsa Online said...

wahh,,,benar2 sangat unik sekali ni rumahnya gan..
makasih bnayak atas informasinya gan..
infonya sangat menarik dan bermanfaat sekali gan..
salam kenal dan sala sukses gan.

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story