Surat Adi Kepada Cikgunya



Kehadapan cikgu Melawati dari sk sulawati..

Cikgu, nama saya adi. Saya budak kelas 1 Melati.. Saya nak komplain pasal cikgu yang dah ambil hati abah saya.

Abah saya kata dia telah jatuh hati dengan cikgu. Saya hairan, macam mana abah boleh jatuhkan hati dia kat cikgu..Sedangkan cikgu sendiri yang ajar Adi kata hati kita ada dalam badan. Jika hati takda kita boleh mati.

Cikgu bohong. Mengapa abah saya masih hidup sedangkan hati dia sudah jatuh? Cikgu tak layak digelar cikgu..

Abah saya juga kata cikgu pandai ambil hati dia. Adi nak cikgu pulangkan hati abah. Kasihan abah tidak ada hati..

Harap cikgu boleh pulangkan hati abah sepecat mungkin kerana adi takut abah mati..

sekian,

Adi Bin Darmati

Misteriousgrapersz 

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story