Zizan Buat Rumah Terbuka Pada Raya Ke-3!


KUALA LUMPUR – Selepas menumpukan sebulan untuk berpuasa di bulan Ramadhan, pelakon dan pelawak negara, Zizan akan mengadakan sambutan rumah terbuka untuk peminat-peminatnya pada Hari Raya Aidilfitri yang ketiga nanti.
Zizan bakal mengadakan rumah terbuka itu di kampung halamannya dia Terengganu.
Tujuan Zizan mengadakan rumah terbuka adalah kerana mahu meraikan peminat-peminatnya yang tidak pernah penat dan jemu untuk menyokong kerjaya seninya.
“Saya dah rancang untuk buat ‘Open House’ dengan family dekat kampung nanti. Jadi sapa yang nak datang tu dipersilakanlah. Tahun ni tema baju raya saya sekeluarga ialah Oren tema keluarga orang lain saya tak tahu la.
“Kalau nak datang pakai baju oren pun digalakkan. Sebelum terlupa ‘Open House’ tu nanti akan dibuat pada hari Raya ke 3,” kata Zizan yang dipetik dari Buahmulut.com.
Walaupun Zizan dilihat masih lagi aktif bekerja di bulan puasa berbanding artis-artis lain, dia mengakui banyak melakukan amal-amal untuk membantu golongan yang tidak berkemampuan.
Justeru itu, Zizan mengambil peluang di bulan suci ini untuk membantu golongan yang tidak bernasib baik walaupun tidak membantu dari segi wang ringgit.
“Dah menjadi kewajipan setiap dari kita yang berkemampuan untuk membantu apa yang terdaya kepada golongan yang memerlukan.
“Tidak kiralah dalam apa bentuk sumbangan pun dan tak semestinya wang ringgit. Terutamanya dalam menyambut Hari Raya yang akan datang nanti,” katanya.sumber

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story