Pasangan Kekasih Dari China Ini Hampir Maut Akibat Berhubungan Sx Dalam Kereta

Bagi anda yang mempunyai kebiasaan bermesraan atau bahkan bercinta di dalam kereta, sepertinya hentikan kebiasaan buruk tersebut.

Pasangan asal China ini boleh menjadi contoh. Mereka berdua hampir saja kehilangan nyawa ketika bermesraan di kereta dan hampir jatuh dari atas bangunan setinggi 18 meter.
Kejadian tersebut bermula apabila pasangan bernama Qiao Hou dan Lili Tang yang berasal dari Changsha, wilayah Hunan, China selatan mencari tempat untuk bermesra. Akhirnya, kereta mereka arahkan ke sebuah tempat letak di atas bumbung sebuah bangunan yang sepi.

Di parkiran tersebut, mereka pun bermesraan. Mesin mobil sengaja mereka hidupkan terus agar udara di kabin tetap sejuk berkat AC yang terus berfungsi.





Tapi ketika sedang asyik bermesraan, entah kerana terlanggar gear sudah berpindah ke gear mundur. Dan sialnya lagi, ketika suasana romantis tersebut pedal gas tertekan sehingga kereta berjalan mundur dengan cepat dan menghentam sekatan.

Mujurlah, pasangan yang berada di belakang kenderaan dengan pantas menginjak rem, sebelum kereta tersebut jatuh dari bumbung bangunan setinggi 18 meter tersebut.

Beruntung, kereta belum jatuh. Padahal kalau melihat keadaannya, situasi itu sangat mengerikan. Sebab setengah badan kereta sudah menggelantung. Sedar akan hal tersebut, Lili Tang pun langsung histeris ketakutan dan berteriak dari dalam kereta.

Dan untungnya lagi, jeritan itu didengar oleh orang lain. Beberapa orang pun membantu pasangan ini keluar dari kereta. "Mereka sangat malu tapi bersyukur masih boleh hidup," ungkap seorang saksi bernama Hui Ying Wu.
(China Daily)


0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story