Boleh Raba Bahagian Atas Kalau JDT Menang Piala Malaysia!

Lagi Status 'Sengal' Peminat Bola Sepak

Keputusan bola sepak Liga Super 2014 peringkat akhir semalam menyaksikan kemenangan Pahang 3-2 menentang Johor Darul Takzim (JDT).
Bagaimanapun sebelum nak menjelang perlawanan akhir, kita pasti perasan bola sepak negara yang sepatutnya menumbuhkan semangat kesukanan menjadi punca pula pergaduhan antara penyokong berlainan negeri.
Tidak cukup dengan penyokong bebal yang bergaduh di stadium, ada juga yang mempamerkan kejahilan sudut lain.
Jika sebelum ini ada pengguna Facebook peminat bola fanatik yang menolak nabi demi sultan, kini seorang perempuan pula memuatnaik status yang tidak kurang sengalnya.
Kata pengguna Facebook ini, dia berjanji sesiapa yang membaca status dibuatnya akandibenarkan meraba dirinya jika JDT berjaya membawa pulang piala kemenangan ke negeri tersebut.
Rasanya, nak nasihat lebih-lebih pun macam tak guna je sebab mustahil budak perempuan ini tak perasan status yang dimuatnaik mencemarkan maruah dirinya bukan?
Kecuali, ada pihak yang menganiaya dengan membuat status di laman facebooknya.
Kalau itu puncanya, maka memang kasihanlah sebab tak fasal-fasal jatuh maruahnya bila status ini dijaja satu Malaysia. – REM RAMZI
Sumber: Facebook Dungun Ops Banjir

Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story