HANGAT!! Gambar Guru Paling Cantik Dan Hot Di China



Pelbagai Spekulasi semenjak Zhu Songhua muncul di televisyen, Pelbagai perbincangan berkenaan Songhua mula tersebar di Internet,dan beberapa persoalan timbul, adakah murid murid yang hadir akan fokus sekiranya cikgu tersebut berada didepan kelas berdiri dengan susuk badan yang seksi sepeti SOnghua.

Biodata Guru Seksi Zhu Songhua

Real Name : Zhu Songhua
Nickname : Yuhua
Occupation : Teacher
Height : 168 cm
Weight : 50 kg
Measurements : 85-67-88
Hometown : Nantong, Jiangsu, China
Blood type : O
Birthday : January 31

Cikgu ni semakin terkenal dan mendapat perhatian ramai setelah dia diundang dalam Program TV Happy Night dalam segmen Guruku Yang Istimewa.

Selain dari itu pelbagai feedback yang baik telah diterima daripada ibubapa murid murid dimana ibubapa memberikan penilaian yang baik berkenaan pembelajran yang diajarnya, bukan pujian diberikan daripada susuk tubuhnya yang menawan.

Disusuli dengan pujian, Shonghua juga tidak lari diterima oleh kritikkan, namun guru yang berpengelaman ini menanganinya dengan tenang dengan kenyataan seperti berikut pada media "“Saya hanya orang biasa, yang hanya ingin hidup tenang dan tidak mencari populari,” kata Songhua, 30 tahun, yang pernah meraih penghargaan sebagai guru luar biasa ini.

Cuba anda lihat dan nilaikannya sendiri gambar gamabar cikgu Zhu Songhua yang memang kelihatan seksi dan cantik, ia memang wajar jika ia dinobatkan menjadi guru cantik dan terseksi di China.


Lagi Gambar:








Kalau camni kt Malaysia, kompem ramai xponteng kelas..hahaha

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story