Pelajar perempuan satu kelas telah di dapati hamil secara serentak!


Gila! Entah apa yang ada di fikiran para remaja perempuan yang belum genap umur 17 tahun ini. Mereka yang masih berstatus pelajar di Gloucester High School di Massachusetts, Amerika Syarikat, bersepakat untuk hamil secara serentak.



Peristiwa yang mengejutkan ini bermula sebaik sahaja musim cuti panas berakhir. Ketika mereka kembali ke sekolah, ternyata diketahui 17 pelajar hamil secara serentak. Uniknya mereka tidak hanya dari satu sekolah, tetapi juga satu kelas yang sama. Di sekolah tersebut, memang setiap kali berakhir musim cuti akan diadakan ujian kehamilan.

Namun, sehingga kini masih belum diketahui siapakah ayah bagi bayi-bayi yang berada di dalam kandungan itu. Ini kerana sekiranya umur lelaki yang menghamilkan pelajar-pelajar ini telah lebih dari 20 tahun, kemungkinan bakal dikenakan hukuman penjara kerana melakukan seks dengan gadis bawah umur.

Berdasarkan siasatan pihak sekolah, ternyata para pelajar yang hamil telah sepakat untuk hamil serentak, bahkan bukan hanya 17 pelajar ini sahaja tetapi juga pelajar-pelajar yang lain juga. Yang lebih mengejutkan, pelajar di kelas itu yang tidak hamil mengaku berasa kecewa kerana gagal hamil.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story