Penampilan Artis Dulu Lebih Berani – Nabila Huda


Kenyataan demi kenyataan yang dikeluarkan oleh Nabila Huda berkenaan kontroversi gaun seksi yang dipakainya ketika Anugerah Blockbuster baru-baru ini. Yang terbaru, Sinar Harian melaporkan yang Nabila Huda berkata penampilan artis dulu lebih berani berbanding dengan apa yang dipakainya pada malam itu.
nabila huda
Kata Nabila Huda:-
Saya tidak faham kenapa benda ini boleh jadi isu kerana jika hendak dibandingkan dengan artis zaman dulu, penampilan mereka adalah lebih berani daripada saya. Tetapi saya tidak mahu panjangkan isu ini dan saya minta maaf secara terbuka kepada semua pihak yang tersinggung dengan penampilan saya pada majlis anugerah itu dan selepas ini saya tidak mahu memberi sebarang komen lagi mengenai perkara ini.
Hmmm. Abang Nara masih muda remaja so tak tahulah pulak artis zaman dulu macam mana. Mungkin betul juga kata Nabila Huda kan? Tapi bagi Abang Nara, buat apalah nak banding-banding zaman dulu zaman sekarang. Zaman dulu lain kesusahannya. Zaman sekarang lain kesusahannya. Tepuk dada, tanyalah diri sendiri. Tak gitu?

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story