Stephanie Liah Sudah Bercerai? Bercinta Dengan Model Iran


Tidak pasti sama ada anda masih ingat dengan Stephanie Liah, model Malaysia dari Sarawak yang telah memeluk agama Islam dan berkahwin dengan seorang lelaki beragama Islam bernama Remy Rizal. Dari perkahwinan tersebut, mereka mempunyai anak bernama Ryan Raffael. 

Photobucket
Berita yang baru kami terima dari seorang pembaca BeautifulNara.com bernama Razu ialah Stephanie sudah bercerai dengan suaminya itu dan kini menjalin hubungan cinta dengan seorang model Iran bernama Ardavan. Khabarnya mereka bercerai sekitar sebelum Aidilfitri lepas. Memang pantas sekali Stephanie dapat menjalinkan hubungan cinta dengan model kacak ini. Khabarnya juga bekas suami Stephanie juga sudah ada girlfriend baru, seorang gadis Sarawak.
Sebelum ini seorang pembaca kami pernah menghantar entri meluah perasaan tentang Stephanie yang masih minum arak sungguhpun sudah memeluk agama Islam. Ada yang menegur perbuatan Stephanie ini di Facebook, tetapi khabarnya Stephanie memarahi peminat itu dan mengugut akanblock peminat yang menegur tersebut.
Apa pun, kedua-dua Stephanie dan Ardavan merupakan model dan Ardavan juga merupakan model dari Iran dan beragama Islam. Kedua-duanya pernah bergandingan untuk menjayakan sesi fotografi berjudul ‘SEXUALITE’ yang dipotretkan oleh Apat Photography. Untuk norma masyarakat Malaysia, siri gambar ini boleh dikatakan over tapi untuk masyarakat luar negara, mungkin ia hanya gambar yang biasa-biasa saja. Set gambar tersebut boleh anda lihat dengan membaca entri ini sepenuhnya. Walau bagaimanapun, kami memberikan amaran terlebih dahulu yang ia menampilkan aksi-aksi tidak selari dengan norma masyarakat Malaysia.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story