GADIS INI MATI DISEBABKAN KENTUT



GADIS INI MATI DISEBABKAN KENTUT - Di Ohio USA berlaku kes pergaduhan dan kematian paling bodoh abad ini. Shaakira Dorsey, 16, meninggal dunia setelah bergaduh dengan seorang rakannya. Punca pergaduhan dipercayai adalah kerana Shaakira mengutuk kawan beliau yang terkentut ketika memandu sebuah kereta.

Menurut laporan ABC Channel 5 Shaakira pengsan selepas bergaduh dengan remaja yang dirahsiakan identitnya ini. Beliau kemudian meninggal dunia dalam perjalanan ke hospital.

Polis akan mendakwa remaja yang bergaduh dengan Shaakira dan beberapa orang dewasa yang ada ketika pergaduhan tersebut. Ini termasuklah ayah tiri Shaakira kerana dari laman Facebook dan Twitter polis mendapat tahu beliaulah yang memandu Shakira ke rumah suspek untuk bergaduh. Tambah mengejutkan polis menerima panggila 911 yang mengatakan pergaduhan dua orang remaja ini disaksikan orang dewasa yang bertindak sebagai pengadil pergaduhan.

Bapa tiri Shaakira tidak mahu mengaku salah atas kesalahan memandu Shaakira ke lokasi pergaduhan dan cuba menyembunyikan fakta daripada polis.sumber

0 comments:

Post a Comment

Loading...

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story