Wah..Wanita Cantik Ini Telah Memperkosa 10 Lelaki

Gambar hiasan
Bagaimana bila anda yang menjadi mangsa pemerkosaan oleh awnita cantik disamping ini? Senang? ketagihan? hahahaha saya boleh meneka fikiran anda. Ada baiknya sebelum keinginan anda itu muncul, anda membaca petikan berita ini. Stelah membcanya mungkin anda akan membatalkan hasrat anda.

Seorang perempuan muda eksentrik ditangkap polis Rusia kerana meracuni dan memerkosa 10 lelaki setelah lebih dulu memancing mereka dengan kecantikannya.Perempuan itu diketahui bernama Valeria K (32). Hobinya cukup unik, iaitu mengumpul labah-labah beracun. Oleh kerana itu, ia digelar "Black Widow", sejenis labah-labah raksasa yang ganas terhadap lawan jenisnya.

Menurut laman Life.ru, polis mulai curiga ketika jumlah pesakit lelaki dengan keluhan yang spesifik meningkat di hospital. Keluhan itu adalah keracunan klonidin dan trauma berat pada zakar. Tidak banyak yang diingat para lelaki itu kecuali perempuan cantik berambut merah yang mengajak mereka minum di sebuah pangsapuri. Menurut mereka seorang yang peramah




 Memang akhirnya Valeria tertangkap dan mengakui perbuatannya. Namun, polis masih hairan dengan modus perkosaan itu. Dalam pengakuannya, Valeria mendedahkan bahawa ia memang memujuk para lelaki yang berfikiran seks itu ke apartmennya. Di sana mereka minum-minum dan tentu saja para lelaki itu menginginkan hubungan seks.

Ternyata suguhan untuk para lelaki itu sudah dicampur dengan klonidin yang membuat mereka pengsan selama 24 jam. Namun, sebelum itu, zakar para lelaki yang sudah terangsang itu diikat pangkalnya. tujuannya agar

boleh tegak berjam-jam. Saat itulah mereka diperkosa


 Setelah itu, para mangsa dibuang di sebuah kawasan sepi dan ketika sedar mereka sudah tidak ingat apa-apa. Hal terakhir yang boleh mereka ingat adalah bertemu seorang perempuan cantik, selebihnya gelap.
Dari 10 lelaki yang diperkosa, hanya satu yang tidak melaporkan. Ternyata, lelaki yang tidak disebutkan namanya itu tidak merasa rugi akibat perkosaan itu. "Saya memang suka wanita seksi. Yang saya sayangkan cuma dia menggunakan klonidin, "katanya.

Sebenarnya para mangsa itu cukup beruntung. Kalau benar-benar menggunakan cara bercinta black widow, pastilah para mangsa itu tinggal nama. Black widow adalah gelaran sejenis labah-labah betina besar yang selalu membunuh dan memakan lawan jenisnya setelah bercinta.sumber

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story