‘Memang Nombor Akaun Bank Ittifaqiyah’



PIHAK pengurusan Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah mengesahkan nombor akaun CIMB Bank yang tular menerusi media sosial adalah nombor akaun rasmi mereka.

Wakilnya, Mohamad Affandi Hamzah mengesahkan perkara itu susulan pihaknya menerima banyak aduan daripada beberapa pihak memberitahu konon nombor akaun itu adalah palsu.
“Nombor akaun 8602299587 atas nama Darul Quran Ittifaqiyah adalah benar akaun rasmi kami. Memang nombor akaun itu benar tapi kami tidak pernah minta bantuan dan sumbangan daripada sesiapa.
“Namun kalau ada pihak yang hendak derma, kami tetap terima,” kata Mohamad Affandi.
Beliau yang merupakan kerani tahfiz berkata, pihaknya menerima banyak pertanyaan daripada orang ramai yang ingin mendapatkan pengesahan nombor akaun pusat tahfiz berkenaan.
“Saya mengucapkan terima kasih kepada pihak yang prihatin membantu kami termasuk orang awam, persatuan dan NGO dari luar Kuala Lumpur yang sanggup datang ke sini,” katanya. – Bernama



Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story