KISAH MALAM PERTAMA PENGANTIN BARU




Sepasang pengantin baru sedang bersiap-siap untuk menikmati malam pertama mereka. Pengantin perempuan berkata,"Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang malam pertama. Boleh abang terangkan dulu sebelum kita melakukannya?"

"Ohh, itu senang sangat! Kita ni anggap jer macam penjara. Yang ayang 'punya' tu selnya dan yang abang 'punya' adalah penjahatnya. Kat penjara,
penjahat kan ke harus dimasukkan ke dalam sel." Terang pengantin lelaki sambil tersengih-sengih.

Lalu mereka pun mulai bercumbu-cumbu mengharungi lautan asmara...

Ketika semuanya sudah selesai, si pengantin lelaki terbaring kepenatan lalu cuba untuk memejamkan mata. Tiba-tiba si pengantin perempuan berkata, "Bang, 'penjahatnya' terlepas."

Mendengarkan itu, pengantin lelaki pun mulai memasukkan 'penjahatnya' sekali lagi.

Rupa-rupanya si pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama kali dirasakannya. Setiap kali selesai, dia mengatakan bahawa penjahatnya lepas atau melarikan diri keluar dari 'selnya'.

Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas termengah-mengah berkata,"Yang, 'penjahat' yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup!

~sumber~

6 comments:

Adie Zaff said...

hahah...
padan muke....kang dah ponat...hhaaha

Jelly Gamat Luxor said...

hualah penjahatnya keluar masuk terus..

Shakila Nurul Aisyah said...

haah ! sengallll :D

Anonymous said...

bukan sengal itulah nikmat rumahtangga yang halal.............

Situs X said...

Mantap gan? >> Download kumpulan video terbaru 2015
>> Waptrick Gudang Download Video
>> Situs Download Video hot terbaru >> Tempat Download Videos

Tanusha Pal said...

Pakistani Sexy School Girls First Time Sex With Her Teacher




Newly Married Indian Aunty Massage Her Husband Big Cock




Desi Moms Force Fuck By Her Naughty Son




South Indian Sexy Mother And Her Daughter Forced Raped By Police Officer




Indian Boy Lucky Blowjob By Mature Aunty




Nude Bathing Indian College Girl In Swimming Pool




Boobs And Pusssy Pictures of Indian And Pakistani Girl




Super Sexy Punjabi Bhabhi Removing Clothes and funking Nude




Indian College Girl Boobs Pussy Gallery




Pregnant Muslim Bhabhi Group Sex Video With Two Neighbor Boy




Indian Busty Girl Sucking 12 Boys Penis




Indian Mother And Daughters Gets Fucked In Night Train




Sameera Aunty Kiss Boob Press Sucking n Fucking by Boss




Desi Aunty Fucked By Her Two Boyfriends




Indian Bhabhi Caught by Her Hubby When She is Having Sex With Boyfriend




Indian Desi Housewife Tanusha Nude Boobs And Hairy Pussy Pics




Indian Housewife Shows Her Nude Pussy Pictures




Hot Big Boobs Shewta bhabhi from Pune Fucking In Car




Indian Nangi Randi Bhabhi Ki Boobs or Chut Ki Nangi Photo




Kareena Kapoor Nude Naked Enjoying Hardcore Fuck At Swimming Pool




Indian Girl Forced Fuck By Police Officer In Jail




Pregnant Wife Showing Boobs And Pussy Hole Nude Photos




Madhuri Dixit Poses Doggy Style And Fucked Her Ass




Indian Women Bathing Nude In Ganga Infront Of All In Public




Old Mallu Aunty Giving Blowjob to Devar and Gets Fucked




Sexy Indian Bhabhi Fucked In Her Bedroom Homemade Sex




Mumbai College Girl Sex in Toilet With Hindi Audio




Teen Age School Girl Small Boobs And Virgin Pussy Photo




Hot NRI Model Bihari Girl From Patna City Nude Photo Gallery




Desi Girl Clean Shaved Pussy Fucked By Boy Friend

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story