KISAH MALAM PERTAMA PENGANTIN BARU




Sepasang pengantin baru sedang bersiap-siap untuk menikmati malam pertama mereka. Pengantin perempuan berkata,"Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang malam pertama. Boleh abang terangkan dulu sebelum kita melakukannya?"

"Ohh, itu senang sangat! Kita ni anggap jer macam penjara. Yang ayang 'punya' tu selnya dan yang abang 'punya' adalah penjahatnya. Kat penjara,
penjahat kan ke harus dimasukkan ke dalam sel." Terang pengantin lelaki sambil tersengih-sengih.

Lalu mereka pun mulai bercumbu-cumbu mengharungi lautan asmara...

Ketika semuanya sudah selesai, si pengantin lelaki terbaring kepenatan lalu cuba untuk memejamkan mata. Tiba-tiba si pengantin perempuan berkata, "Bang, 'penjahatnya' terlepas."

Mendengarkan itu, pengantin lelaki pun mulai memasukkan 'penjahatnya' sekali lagi.

Rupa-rupanya si pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama kali dirasakannya. Setiap kali selesai, dia mengatakan bahawa penjahatnya lepas atau melarikan diri keluar dari 'selnya'.

Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas termengah-mengah berkata,"Yang, 'penjahat' yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup!

~sumber~

5 comments:

Adie Zaff said...

hahah...
padan muke....kang dah ponat...hhaaha

Jelly Gamat Luxor said...

hualah penjahatnya keluar masuk terus..

Shakila Nurul Aisyah said...

haah ! sengallll :D

Anonymous said...

bukan sengal itulah nikmat rumahtangga yang halal.............

dara maharani said...

Trik Mudah Sex Gratisan
_____________
Ngentot Istri Orang
Ngentot Istri Muda
Ngentot Bugil
Ngentot Kakak Kandung
Ngentot Janda

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story