Kereta Mewah Bentley AC Mizal Kena Tarik Bank?



AC Di Mana? AC Di Sini!!! Siapa yang tak kenal dengan AC Mizal, salah seorang artis yang berjaya dalam dunia hiburan dan dalam dunia perniagaan gelang ajaib nya. Beliau nie memang kaya sebab mempunyai 7 buah kereta mewah hasil dari kebijaksanaan beliau dalam perniagaan MLM nya itu. Semua kereta tersebut menelan belanja hampir RM100,000 setiap bulan. Tapi kereta mewah beliau tidak kekal lama apabila salah sebuah kereta mewahnya, iaitu Bentley telah ditarik oleh pihak bank.
Kereta beliau kena tarik bukanlah mengalami kerosakkan dan yang pastinya bila pihak bank upah KL Gangster tarik kereta dah tentu kereta tersebut mengalami hutang bulanan yang tertunggak. Kejadian tarik menarik nie berlaku di salah sebuah kompleks membeli belah di ibu negara. Malu woo!!! Orang ramai tengok, kalau kita orang biasa-biasa nie pun dah malu, apa lagi kalau yang bergelar artis dan hampir-hampir mendapat title Dato’ nie. 
Mengikut sumber yang tidak berapa dipercayai, kereta mewah AC Mizal yang lain dalam proses senarai menunggu untuk ditarik oleh pihak bank.




Read more: 

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story