Artis Wanita Kena ‘Sumpah Seranah’ Adik Kekasih Sendiri?



Rentetan dari kes penyanyi Arrora Salwa tidak jadi bertunang dengan bekas ahli Max 24:7, Alloi, baru-baru ini, Murai Batu telah menerima kiriman e-mel yang tertera rahsia peribadi penyanyi ini.
Murai Batu mendapat tahu, kiriman itu dilayangkan atas tujuan untuk menyedarkan perangai Arrora yang disifatkan sebagai kaki temberang.
Lebih tepat lagi, ia saling berkait dengan pengakuan Arrora yang sebelum ini menjelaskan cerita dirinya yang tidak jadi bertunang di saat akhir.
Walau apapun, dalam kiriman emel tersebut terkandung luahan rasa seorang wanita yang mendakwa dirinya sebagai adik kandung kepada Alloi.
Menerusi luahan itu, Arrora didakwa sudah melakukan sesuatu perkara yang sangat mengecewakan hati keluarganya.
Malah, Arrora turut dikhabarkan telah menggunakan wang dan kemudahan yang diberikan keluarga Alloi tanpa membalasnya.
Lebih dashyat lagi dalam luahan itu, Arrora disifatkan sebagai seorang yang sudah lupa diri dan berperangai seperti kacang lupakan kulit.
Naik seram juga Murai Batu membaca luahan ini.
Murai Batu rasa ada baiknya anda membaca dan menilai sendiri kenyataan gadis ini.
Adakah luahan ini seakan menjawab segala spekulasi yang mengatakan Arrora kaki penipu dan suka berhutang?
SEMENTARA ITU Arora Salwa agak terkelu untuk mengulas dakwaan adik kandung kepada kekasihnya yang juga bekas kumpulan Max:247, Alloi di laman sosial Facebook mengenai sikapnya yang suka bermuka-muka.
Malah adik perempuan kepada kekasihnya itu turut mendakwa keluarga Alloi sendiri tidak menggemari sikap Arora Salwa yang suka memburuk-burukkan ibu kandung Alloi di akaun kedua laman social, Facebook milik penyanyi tersebut.
Namun, pelatun lagu Ahmad itu bagaimanapun tidak mahu mengulas lebih lanjut mengenai kenyataan dan dakwaan tersebut kerana bimbang ianya akan berpanjangan dan berlarutan.
“Saya sebenarnya tak tahu nak komen bagaimana.
“Saya tahu mengenai status yang ditulis di akaun adik perempuan Alloi itu. Namun saya tidak mahu mengambil peduli kerana perbuatannya itu tidak memberi apa-apa kesan kepada saya.
“Saya juga tidak marah kerana saya tidak boleh menghalang apa yang orang lain hendak katakan tentang saya,” katanya ketika dihubungi oleh murai.com.my semalam.
Selain didakwa bersikap bermuka-muka dengan memburukkan keluarga kekasihnya itu, Arora juga turut dituduh memutuskan pertunangan kerana sikap buruknya di mata mereka.
Sukar untuk mengulas kenyataan serta dakwaan tersebut, Arora Salwa bagaimanapun menafikan segala tuduhan yang dilemparkan kepadanya
“Tidak betul,” jawabnya dengan ringkas.
Sementara itu, apabila ditanya bagaimanakah hubungannya dengan keluarga Alloi, Arora sekali lagi seperti sukar untuk menjelaskannya.
“Baik-baik sahaja, tetapi hubungan saya bersama Alloi memang sangat baik dan tiada masalah,” tambahnya lagi.
Arora yang sepatutnya bertunang dengan Alloi pada 9 Jun lalu bagaimanapun telah membatalkan di saat akhir atas alasan terlalu peribadi sehingga tidak dapat dijelaskan kepada umum.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story