Wow, Ada Baju yang Boleh Membuat Anda Jadi Langsing & Ramping


Inovasi dalam dunia fesyen kembali ditemukan. Setelah legging yang boleh kurangi selulit dan hotpants yang dapat turunkan berat badan, kali ini telah dilancarkan baju yang boleh hilangkan lemak di lengan.

Di Inggris, para wanita sepertinya tak perlu lagi susah payah untuk pergi ke gym untuk mengurangi timbunan lemak. Hal ini kerana telah ditemukannya baju bernama 'Thingo' yang berfungsi untuk mengurangi lemak pada lengan atau yang biasa disebut 'binggo wings'.


Seperti yang dikutip dari Daily Mail, tiga dari empat wanita merasa sangat terganggu dengan adanya lemak pada lengan. Oleh kerana itu, baju yang dibuat oleh perusahaan pakaian, Asda ini dianggap sebagai solusi yang tepat.

Baju 'Thingo' terbuat dari beberapa panel berbahan elastis seperti nylon dan lycra mesh yang dapat meramas bahagian tubuh yang tidak kencang. Panel yang tak dijahit pada bahagian bawah torso juga dikatakan dapat mengurangi lemak di punggung, meratakan perut serta mengencangkan pinggul.

Seorang wanita berusia 52 tahun dari Essex, Inggris, Debra Matthews telah mencuba baju yang dijual dengan harga 9 poundsterling atau sekitar . Menurut Debra, baju ini boleh membuat berat badannya turun dan boleh mengenakan pakaian dengan ukuran yang lebih kecil.

"Pada usia saya yang seperti ini, saya boleh menemukan banyak dari kulit saya yang mengendur, salah satunya pada lengan. Baju ini benar-benar mengencangkannya. Saya harus berkata bahawa sekarang, saya boleh memakai ukuran pakaian yang lebih kecil," terang Debra.

Baju 'Thingo' sebenarnya, bukan item mode pertama yang berfungsi untuk mengurangi tumpukan lemak pada lengan. Pada Ogos lalu, pakar ritel Maria Portas telah melancarkan 'the armery', sebuah stocking lengan yang dijual dengan harga 21 poundsterling . Dengan fungsi yang boleh mengencangkan lengan, 'the Armery' hadir dalam berbagai pilihan desain, kosong dan dekoratif.sumber

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story