Nenek terkejut nombor telefon di mainan cucunya nombor telefon *S E K S*


GEORGIA, KOMPAS.com — Seorang nenek di Marietta, Georgia, Amerika Syarikat, memberikan sebuah kereta mainan pick up penarik kenderaan kepada cucunya yang berusia tiga tahun. Mainan produksi Mattel Matchbox itu tampil lengkap dengan pengait dan nombor telepon. Namun, siapa sangka nombor itu membuat Jan Barnett, sang nenek, terkejut.

Saat nombor itu dihubungi, suara yang terdengar dari seberang sana adalah suara perempuan yang mengatakan, "Hey there sexy guy. Welcome to an exciting new way to go live...."

"Saya terkejut. Itu ternyata nombor telepon seks," ucap sang nenek, seperti dikutip 11Alive News.

Kejadian ini berawal ketika ibu anak tersebut bercanda dengan neneknya apakah nombor di kereta mainan itu benar-benar boleh dihubungi. "Saya khuatir. Walaupun anak seumur itu belum mengerti hal ini, dia kan boleh saja menekan-nekan nombor telefon. Lantas apa jadinya jika tiba-tiba dia bilang ke saya, 'Nenek, ini ada suara perempuan?'" ujar Barnett.

Rachel Cooper, juru cakap dari perusahaan Mattel, beberapa waktu kemudian memberikan respons. "Kami memohon maaf yang sebesar-besarnya atas kejadian ini. Mainan GMC Truck Tow tersebut dibuat tahun 2000 dan sebenarnya sudah tidak diproduksi lagi. Mattel memiliki peraturan melarang pencantuman nombor telefon pada mainan." Lantas, siapa yang kira-kira mencetak nombor ini di KERETA itu? (Dimas)sumber

1 comments:

JobSeekers said...

di barang permainan pun jadi...macam2 la

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story