Pelik..!!.Lelaki Ini Berkahwin Dengan Bantal Peluknya Sebagai Isterinya

Upacara Pernikahan aneh, Seorang Lelaki dan Bantal peluknya yang konon sangat dicintainya..Bila difikir fikir tidak masuk akal kan. Bagaimana tidak masih banyak sekali para wanita cantik dan menarik yang siap dipersunting menjadi isteri eh malah lelaki ini mengahwini bantal sebagai isterinya benda mati yang tidak boleh diapa apakan. Tapi pengakuan sang lelaki ini si dia sangat mencintai bantalnya itu melebihi apa-apa



 Si pengantin "bantal peluk cantik" sedang menanti di katil pengantin untuk bulan madu mereka
Adalah Lee Jin-gyu lelaki berusia 27 dari Korea ini bertekad untuk memperisterikan sebuah bantal dengan motif sebuah animasi (anime) fate testarossa. Lee sangat mencintai Darimakura tokoh wanita yang biasa di gambarkan dalam lakon animasi kartun Jepun yang popular saat ini. Dalam kes Lee, bantal kesayangannya memiliki citra Takdir Testarossa, dari 'gadis ajaib' anime Mahou Shoujo Lyrical Nanoha.
Akhirnya, perkahwinan itu diadakan dengan upacara khas dan diliput oleh banyak media pula kerana dianggap aneh. Sebetulnya hal ini bukan yang pertama kali kerana sebelum ini juga sudah ada hal serupa berlaku. Menurut Daily Contributor yang menyebutkan seorang lelaki juga telah pemperistri tokoh virtual Nene Anegasaki yang biasa ada dalam permainan game Nintendo, dan perkahwinan itu dilangsungkan di Guam.
Kira kira ada yang salah atau error ya dari fikiran para lelaki ini? apakah memang cinta itu buta, tapi kalau begini kan bukan hanya buta saja juga tidak masuk akal dan tidak sesuai sama sekali.

sumber

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story