WAJARKAH VIDEO PARODI GANGNAM STYLE DIHENTIKAN???



WAJARKAH VIDEO PARODI GANGNAM STYLE DIHENTIKAN??? - Nampaknya demam Gangnam Style semakin menggila dan sudah terlalu banyak video parodi Gangnam Style dimuat naik ke laman Youtube. Terkini, video 'Melaka Gangnam Style' telah dimuat naik dan setakat ini ia sudah mencecah hampir 200 000 penonton.

Agaknya sampai bila demam Gangnam Style ini akan berakhir ye? Jika kita lihat di laman Youtube, negara Malaysia sendiri banyak melahirkan video sebegini. Boleh dikatakan hampir setiap negeri di Malaysia mempunyai stail Gangnam mereka sendiri seperti Georgetown Gangnam StyleOppa KL Style, Penang Uncle Gangnam Style, Orang Sabah Style Oppa Gangnam dan Gangnam Super Nogori Style.

Terbaru stesen radio tempatan, Red FM turut memuat naik video mereka berkaitan isu Gangnam Style, tetapi kali ini bukan untuk menyokong demam Gangnam tersebut. Video yang diberi nama 'So Sick Of Gangnam' ini menceritakan tentang pendapat mereka mengenai tarian Gangnam dan meminta agar video sebegini tidak di kongsi lagi.sumber

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story