Perghhhh!! Baru Umur 15 Tahun Dah Ranap Dengan 40 Orang Lelaki??



Bersendirian di dalam bilik hotel dengan seorang lelaki dia bertemu hanya setengah jam sebelum berumur 15 tahun, Becky Stevens tahu ia sudah terlambat untuk menarik diri. Selama enam bulan, beliau telah berbual dalam talian 'Stuart' selepas mengadakan pertemuan dengan beliau di laman internet 1 bertarikh.

Sebagai sebahagian daripada pacaran maya mereka, Stuart - yang mendakwa menjadi 24 - melimpahkan dengan pujian dan meminta untuk menghantar gambar dirinya semakin provokatif. Terdesak untuk kelulusannya, beliau dipatuhi.

Sekarang bahawa dia telah membayar tambang kereta api Becky untuk perjalanan 200 kilometer untuk berjumpa dengannya, ia adalah jelas beliau menjangka dia melakukan hubungan seks dengan dia. Dan walaupun dia tidak mahu, dia masih mendahului.

Becky berkata: 'Kami berbual selama beberapa bulan dan menghantar mesej seksual antara satu sama lain beberapa kali, walaupun ia kelihatan begitu bodoh sekarang, seks sebenar seolah-olah seperti langkah seterusnya yang jelas. Tetapi pemikiran pertama saya apabila saya nampak dia adalah: "Oh Tuhan, dia kelihatan tiada apa-apa jua seperti gambar beliau." Dia tidak menarik dan kelihatan lebih seperti 40. Tetapi, masih, kami terus ke hotel dan mengadakan hubungan seks. Saya masih ingat berasa saraf, tetapi ia adalah lebih cepat. Selepas itu, dia dibayar untuk bilik dan kami mengucapkan selamat tinggal di stesen.

Kami tidak pernah melihat antara satu sama lain lagi. Saya menangis di atas kereta api ke rumah, kerana saya merasa jijik dengan diri saya sendiri. Ibu saya fikir saya di rumah kawan saya sepanjang masa. '

Ia akan menjadi mudah untuk menganggap bahawa pengalaman yang menjatuhkan maruah akan meletakkan Becky off internet 'dating' selama-lamanya.

Tetapi sebagai seorang remaja yang berlebihan berat badan, tidak selamat, dia terdesak untuk pujian kosong yang telah dilimpahkan ke atas beliau sebagai balasan untuk nikmat seksual dan pertemuan adalah untuk menandakan permulaan ketagihan lima tahun untuk mengadakan hubungan seks dengan lelaki dia bertemu di internet .

'Saya rasa dihina tetapi, pada masa yang sama, saya telah tersangkut pada keseronokan dan perhatian craved' cerita Becky, adalah semua yang membimbangkan lebih sebagai dia tidak adalah hanya dari rumah 1 kasih sayang, tetapi juga 1 pelajar baik yang dicapai Sebagai dan B di GCSE .

Pada waktu malam, beliau telah memukat sehingga tujuh tapak dating yang berlainan, bertukar-tukar mesej yang jelas dan membenarkan dirinya akan difilemkan menanggalkan dan menjalankan perbuatan seks - apa yang dikenali sebagai 'sex-siber'. Seperti ramai ibu bapa, keluarga beliau tidak tahu bagaimana dia telah menghabiskan masa secara online.

Walaupun bahaya yang jelas, di antara umur 15 dan 20 Becky telah bermesyuarat sebanyak 40 lelaki - orang yang tidak dikenali, mulai dari remaja lelaki yang berkahwin pada lewat 40-an mereka - untuk seks dalam situasi yang sering berisiko.

Becky, yang tinggal berhampiran Exeter dengan ibu janda, penjaga kanak-kanak, berkata: 'Kami ingin menyemak ke dalam hotel murah, atau mereka akan membawa saya ke tempat dan kita akan mempunyai hubungan seks di dalam kereta.

Kaum lelaki berada sentiasa yang bertanggungjawab, mereka akan jelas telah menonton banyak lucah dan akan meminta saya untuk meniru benda-benda yang mereka capai dilihat dalam video. 'Seks dahsyat, mereka tidak pernah bertanya kepada saya jika saya seronok - dan saya tidak pernah melihat mereka lagi.

Saya rasa dihina tetapi, pada masa yang sama, saya telah terpaut dengan keseronokan dan craved perhatian. 'Semasa assignations beliau, ibu Becky fikir dia tinggal dengan rakan-rakan.

Walaupun dia telah membuat pengakuan tentang kehidupan rahsia, mereka mendapati ia terlalu janggal untuk membincangkan secara mendalam.

Tetapi Becky kini memilih untuk bersuara kerana, apabila dia akhirnya memberitahu rakan-rakannya tentang kesilapan yang telah dibuat, ia berlaku bahawa dia adalah jauh dari satu-satunya yang telah menjadi terlibat dengan orang asing melalui internet.

Sekarang dia mahu membantu mendedahkan realiti mengerikan perangkap talian menunggu remaja perempuan. - SUMBER

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story