Buletin Utama : Pelajar Dibenarkan Membawa Handphone Ke Sekolah Mulai 2013



betul ke apa yang aku dengar bahawa mulai 2013 pelajar sekolah menengah di malaysia dibenarkan membawa handphone ke sekolah? sekarang ni tengah heboh kat facebook dan twitter pasal benda nie? aku pulak tak sempat nak tengok berita tv3 tadi.. kalau betul la apa yang aku dengar ni, bermakna mulai tahun depan, pelajar tak perlu la nak susah susah nak nyorok nset time sportcheck or perhimpunan.. untung la.. tapi aku nak tengok adakah malaysia mampu untuk melahirkan pelajar yang cemerlang mulai tahun depan seperti tahun tahun sebelum nie.. sememangnya tak dapat dinafikan bawaha nset nie berguna untuk pelajar terutamanya waktu kecemasan, namun bagi aku keburukannya jauh lebih besar daripada kebaikkannya.. kalau betul la pelajar diberi keistimewaan nie, aku harap kerajaan dah kaji betl2 perkara nie.. 

nie antara tweet rakan twitter:








tweet xbleh bla..



hakhakhak... aku setuju ngn tweet tu....
pe2 pun,
kita tgk je la MASALAH DISIPLIN taun dpn.. meningkat ormenurun..sumber

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story