(Gambar) Ehem..ehem.. @LisaSurihani dah berisi ke? Wow!


Saya Amat Mencintaimu ataupun SAM merupakan satu lagi filem terbaru lakonan Lisa Surihani yang akan mula ditayangkan di pawagam pada hari Raya nanti. Membawa watak sebagai Lisa, lisa memaklumkan beliau berasa bertuah dan kagum apabila dapat bekerja dibawah arahan pengarah paling muda di Malaysia iaitu Syafiq Yusof.

Menurut Lisa “Walaupun umur dia baru 18 tahun tapi dia seorang mempunyai visi yang jelas dalam setiap apa yang di inginkanya dan lisa kagum dengan kesungguhan Syafiq dalam filem pertama arahanya ini.

Ditanya tentang cabaran lakonanya kali ini lisa menjelaskan perbezaan itu ternyata dari jalan cerita yang terdapat dalam filem SAM yang bagi beliau amat berbeza dengan filem-filem lain yang pernah dibawanya sebelum ini.

Menjawab soalan bonus dari crew kami tentang dakwaan yang mengatakan beliau kini sudah berbadan dua berdasarkan keadaan badannya yang semakin berisi ini jawapnya “Lisa berisi je. bukan seperti apa yang didakwa. Ye la lepas kawen ni badan naik sikit.”


Kami juga sempat bertanya pendapat beliau tentang masih ada lagi sekelompok peminatnya yang percaya tentang kejadian yang dikatakan beliau menghalau Yusry dari set pengambaran. Jelas Lisa lagi

“Semua cerita itu tidak benar sama sekali. Ianya hanyalah usikan dari rakan media anda. Padahal wartawan tu tahu cerita yang sebenar. Dia hanya mengusik Lisa je tu. Jika ada yang masih mengatakan ini adalah kejadian yang sebenar berlaku maka ianya bolehlah dikatakan satu fitnah”

Buahmulut.com

1 comments:

Pengumpul Lirik lagu said...

berisi tp tetap comel!

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story