ZAHID AF2 BAKAL KAHWIN DENGAN KERABAT DI RAJA PAHANG


PETALING JAYA: Juara Akademi Fantasia musim kedua (AF2), Zahid menafikan khabar angin kononnya dia bakal menamatkan zaman bujang dengan seorang kerabat diraja Pahang dalam masa terdekat.
Zahid atau nama sebenarnya Ahmad Zahid Baharuddin, 31, berkata hubungannya dengan gadis yang dijalinkan atas dasar persahabatan itu sering disalah ertikan oleh orang ramai sehingga menganggap mereka akan mendirikan rumah tangga.
“Kadang-kadang apabila kita berkawan rapat dengan seseorang, orang sangka kita pasti akan berkahwin. Walhal, tiada apa-apa yang serius di antara kami.
“Memang saya berkawan dengan dia tetapi tiada perancangan untuk berkahwin dalam masa terdekat,” katanya ketika dihubungi  di sini, pada Khamis.
Zahid berkata pada waktu ini dia selesa untuk berkawan dengan sesiapa sahaja tanpa mengehadkan pilihannya pada seorang wanita semata-mata.
“Saya suka berkawan dengan ramai wanita pada waktu ini tetapi itu tidak bermakna saya jenis kasanova.
“Dalam saya berkawan dengan ramai wanita, saya masih belum temui yang istimewa. Sukar sebenarnya mencari calon terbaik untuk disunting sebagai isteri,” katanya.
Ketika didesak adakah dia cuba menyembunyikan perancangan untuk berkahwin, Zahid berkata sebagai selebriti dia tidak ada sebab untuk menyembunyikan perkara baik itu daripada khalayak.
“Dakwaan kononnya saya rancang untuk berkahwin pada hujung tahun lalu hanyalah gosip.
“Kalau diikutkan, memanglah saya terdetik untuk berkahwin tetapi saya belum temui pasangan yang sesuai. Kalau betul ada perancangan ke arah itu, saya tidak akan sorok,” katanya.
Selain aktif menyanyi, Zahid kini bertugas sebagai penyampai di radio Era FM bagi slot Petang Era pada pukul 4 hingga 8 malam pada setiap Isnin hingga Jumaat.
Terbaru, penyanyi ini bakal terlibat dalam pementasan teater KL Energetik anjuran Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) pada 2 hingga 4 Mac depan.
kredit:mummynemo

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story