Gambar Terkini Anak Harith Iskander dan Jezamine Lim, Zander Xayne Iskander

Harith Iskander dan isteri tersayang beliau, Jezamine Lim telah pun menerima kehadiran cahaya mata yang mereka nantikan. Pasangan yang diijab-kabulkan pada June 2010 ini hasil perkenalan di Facebook, menerima kehadiran Zander Xayne Iskander seberat 3.89kg pada 8 Mac 2012 yang lalu. Kami pernah cover dalam artikel sebelum ini.
Bayi lelaki yang diberi nama Zander Xayne Iskander. Kami tak tahu apakah maksud nama itu, tapi kami percaya ianya mempunyai maksud yang baik-baik. Nama tersebut sebenarnya telah menimbulkan keraguan dikalangan peminat samaada bayi ini lelaki atau perempuan. Jawapannya lelaki!
Ini gambar Zander semasa baru dilahirkan 2 bulan lalu.
Berikut adalah gambar terkini Zander yang kami terima.
zander-iskander
zander-iskander
Memang sebiji muka Harith la ek? Mungkin bila rambut dah lebat nanti baru jadi muka mak sikit kot? Hehe. Apapun kita doakan bayi ini terus membesar dan membesar dengan menjadi seorang anak yang baik dan disukai ramai. Apa yang penting, Harith Iskander tetap stand-up comedian paling hebat dalam sejarah. Lihat sahaja gelagatnya dalam Lawak Ke Der di Istana Budaya beberapa bulan lalu. Kalau tak gelak, itu tandanya tak punya perasan lah tu. Haha.
sumber

1 comments:

Anonymous said...

dlu tayang perut boroi skrg dah branak pinak tayang lurah nenen..mcm x penah blajar pendidikan agama islam je.ooo lupa..lupa..c suami yg akn tanggung dosa c isteri.maafkan sy, sy terlupa hoho....

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story