Khalid Mohd Ismath Berjaya Ludah Polis & Bunuh Polis, Fanpages Facebook Pecat Khalid Mohd Ismath Dari UiTM dibuat?


Khalid Mohd Ismath seorang pelajar UiTM didakwa kononnya, mengugut hendak membunuh Polis dan hendak meludah Polis. Inilah kenyataannya yang diambil dari laman sosial Facebook Khalid Mohd. Ismath nie. Tapi, Khalid Mohd. Ismath sendiri menyerah diri di IPK KL untuk membantu siasatan.
Tapi tu cerita minggu lepas dan terbaru Fanpages Facebook Pecat Khalid Mohd. Ismath dari IPT pulak dibuat? Tak tahu pulak siapa admin fanpages nie. Tapi admin fanpages nie mungkin salah seorang yang cukup bengang dengan status Facebook Khalid Mohd. Ismath yang hendak membunuh Polis, maki dan ludah Polis yang hendak mengambil statement mak dia.




Haha, tapi Khalid Mohd. Ismath sendiri hadir di IPK KL untuk ‘meludah’ anggota Polis di IPK KL. LOL! Mesti ramai anggota Polis di IPK KL yang berjaya Khalid Mohd. Ismath nie ludah kan?
Dan ini pula kenyataan status Facebook Khalid Mohd. Ismath yang setuju jika semua Polis dibunuh dan tak kan ada rundingan dengan Polis lagi. Haha, tapi dia sendiri jugak yang serah diri ke IPK KL dan bila tengok mukanya di IPK KL pucat takut kena ludah oleh Polis kot?
Itulah orang cakap, Facebook nie banyak kebaikkan dan banyak lagi keburukkan. Apabila status bangang macam nie, ianya akan menjadi keburukan. Tak pasal-pasal dah jadi huru-hara hidup si Khalid nie. Akaun Khalid Mohd Ismath nie mungkin tak aktif dah, sebab bila search macam takde dah, mungkin dah tukar nama yang baru dan lebih ganas!
sumber gambar fb ludah polis: shahalamkini


Read more: 

1 comments:

Anonymous said...

baru ko tau.mak ko kna rogol jgn dtg balai.pg la jumpa sifu tsayang ko tu

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story