TERLALU SEKSI,GADIS INI NYARIS DIUSIR DARI PAMERAN GAME


TERLALU SEKSI,GADIS INI NYARIS DIUSIR DARI PAMERAN GAME | Pameran game memang sudah terkenal dengan penampilan seksi dari para pesertanya, terutama yang bergaya cosplay. Namun kerana dianggap berlebihan, wanita ini hampir dipaksa keluar dari pameran game yang sedang berlangsung.
gadis+seksi

Wanita tersebut adalah Jessica Nigri, seorang model yang memang biasa beraksi di pentas pameran game untuk berperanan sebagai karakter tertentu. Pada acara Penny Arcade Expo (PAX) yang diadakan di Boston, Amerika Syarikat, ia berperanan sebagai tokoh dalam Lollipop Chainsaw.

Lollipop Chainsaw sendiri merupakan game aksi yang rencananya akan dirilis untuk PlayStation 3 dan Xbox 360. Game ini bercerita tentang seorang wanita yang bertempur melawan serangan gerombolan zombie.

Untuk memperkenalkan game tersebut, Grasshopper Manufacture, selaku pembuatnya pun mengajak Nigri untuk tampil dengan mengenakan busana super seksi dalam pameran game. Mata para pengunjung pun akhirnya fokus pada wanita berambut pirang tersebut. 

Isnin (9/4/2012), penampilan Nigri tampaknya membuat pengelola pameran gusar dan memintanya untuk segera mengganti kostum atau dikeluarkan dari pameran. Hingga akhirnya ia terpaksa menggunakan pakaian ''''normal'''' agar boleh terus beraksi..sumber

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story