Apa motif Rita Rudaini heret kisah lama Zaquan Adha dan gadis misteri Melly?


Rita Rudaini sekali lagi tampil mengeluarkan kenyataan di akhbar Metro Ahad semalam. Dalam kenyataannya, Rita mengheret Zaquan Adha dan gadis misteri bernama Melly yang pernah menggugurkan kandungan dipercayai hasil hubungan antara mereka berdua suatu ketika dulu.
Kami percaya, tindakan Rita yang sedang marah tambahan pula rumahtangganya bergolak yang katenye didalangi Zaquan dan isterinya, Ayu Raudhah telah membuatkannya tampil lagi  memberi kenyataan akhbar. Namun, tindakan itu dirasakan tidak elok kerana mengaibkan dua insan secara tidak langsung kerana menceritakan sejarah lama.

Pada pendapat kami, sikap Rita yang tidak melawat keluarga mentua yang dianggap kejam oleh iparnya adalah realiti di waktu ini, tetapi kenapa perlu di balas dengan mencerita keaiban kisah lama orang lainyang mana masing-masing sudah carry-on dengan kehidupan masing-masing.
Ape pun di sebelah Rita, kami hanya berharap dia banyak bersabar dengan dugaan yang diterima dan meruntuhkan rumahtangga orang lain atas sifat dendam adalah bukan satu penyelesaian. Betul ke orang kate, restu ibu bapa itu sangat penting untuk kebahagiaan rumahtangga? Wallahualam
Kredit tanpa prejudis untuk mediamalaya.com

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story