Atilia Bergelar Tauke Studio Yoga

Atilia

Penyanyi bergenre jazz, Atilia Haron kini sudah bergelar ahli perniagaan apabila membuka studio yoganya sendiri yang diberi nama Yoga One That I Want Studio.
Semalam telah berlangsung majlis kenduri kesyukuran dan doa selamat di studionya itu dan antara rakan artis yang hadir ialah Daphne Iking, Yasmin Hani dan suami, Shaarin Razali serta kaum keluarga Atilia sendiri.
Atilia yang merupakan anak kepada penyanyi veteran, Salamiah Hasan ini mengikut jejak langkah rakan-rakan Celepetsnya apabila kesemua enam mereka kini terlibat dalam perniagaan masing-masing.
Atilia dengan studio yoganya, Dynas dengan jualan baju ibu mengandung dan menyusu iaitu Dynas Nursing Attire, Sazzy Falak (jenama fesyen SF by Sazzy Falak) dan Yasmin dan Daphne Iking menerusi perniagaan baju kasual dan santai yang diberi nama Baajookoo.
Semoga perniagaan Atilia dan rakan-rakannya akan bertambah maju dari hari ke sehari dan diharapkan ramai rakan selebriti lain yang akan mencontohi semangat keusahawanan yang ditunjukkan oleh Celepets ini.
ATILIA1

ATILIA2
Oleh: AUDREY LEE


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story