VIDEO: Lagi ‘Keek’ Sharifah Sakinah…SAYA SEBENARNYA PONDAN!

VIDEO: Lagi 'Keek' Sharifah Sakinah...SAYA SEBENARNYA PONDAN!

PEMINAT industri hiburan tanah air baru-baru ini dikejutkan dengan klip ‘Keek’ pelakon Sharifah Sakinah yang bercakap mengenai bra dan seluar dalam merah.
Rupanya bukan itu saja. Ada sebuah lagi ‘Keek’ yang cukup ‘pelik’ dari beliau.
Kali ini dia bercakap mengenai kisah – SAYA SEBENARNYA PONDAN.
Ada yang kata ‘Keek’ Saya Sebenarnya Pondan itu dibuat lebih awal dari itu.
Lebih membuatkan peminat geleng kepala apabila di akhir video itu, dia menunjukkan sebuah benda seperti beg kecil yang berbentuk kemaluan lelaki.
Ini katanya;
” Bahawasanya saya memang pondan dan saya akan tunjukkan bukti-bukti saya seorang pondan…ke bawah..ke bawah lagi, ah malulah, kita malulah.
” Bawah…bawah…ANGRY BEBIRD!!!,”
Adoyyyylaaaaaaaaaaaaaaaa…………………



Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story