Pen. Editor Bernama Kecurian Kereta

Pen. Editor Bernama Kecurian Kereta Di Alam Damai

KUALA LUMPUR – Pencuri memecah masuk rumah seorang pegawai Pertubuhan Berita Nasional Malaysia (Bernama) sebelum melarikan sebuah kereta milik keluarganya dalam kejadian awal pagi tadi di Alam Damai, Cheras, di sini.
Penolong Editor Bernama Harlina Samson berkata dalam kejadian pukul 4.30 pagi itu, beliau terjaga daripada tidur di tingkat atas rumah teres dua tingkatnya, apabila terdengar bunyi bising di ruang tamu.
“Saya kejutkan anak lelaki saya dan turun ke bawah tetapi saya dapati pintu rumah tertutup dan naik semula ke bilik tidur. Tiba-tiba sistem penggera kereta suami saya berbunyi seketika sebelum ia dilarikan penjenayah,” katanya ketika dihubungi.
Harlina berkata kereta Proton Saga FLX milik suaminya itu diletakkan di tepi jalan berhadapan rumahnya. Suaminya tiada di rumah ketika kejadian.
Hasil pemeriksaan, beliau mendapati pencuri berkenaan telah memecah masuk rumahnya melalui pintu depan sebelum mengambil kunci kereta dan kunci rumah yang diletakkan di ruang dapur.
Harlina, yang bersyukur dia dan anak lelakinya tidak diapa-apakan, berkata beliau telah membuat laporan di Balai Polis Alam Damai berhubung kejadian itu. – BERNAMA


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story