Eja Berhijab Penuh Selepas Pulang Umrah

Eja

Pelakon tinggi lampai, Eja atau nama sebenarnya, Siti Shahrizah Sharifuddin telah membuat keputusan untuk berhijab penuh selepas pulang dari mengerjakan umrah sejak lima hari lalu.
Eja juga menyatakan sebelum ini dia ada berniat untuk mengenakan tudung selepas usianya mencecah 40 tahun namun hasrat murninya itu terkubur disebabkan kesibukkannya.
“Sebenarnya, saya berhajat ingin memakai tudung selepaas usia memasuki 40 tahun tetapi hasrat itu terkubur kerana kesibukkan saya. Tahun ini, saya berpeluang membuat umrah sekali lagi dan alhamdulillah apabila balik ke sini, saya tidak mahu membuka tudung lagi.
Eja juga tidak mahu bercakap lebih banyak mengenai perubahan imejnya itu kerana masih terlalu awal serta berdoa agar Allah menetapkan hatinya untuk terus memikul imej Muslimah yang di bawanya kini,” katanya memetik laporan Media Hiburan.
Semoga Eja istiqamah dan diharapkan walaupun bertudung, perkara itu tidak menghalang Eja daripada meneruskan kariernya dalam bidang lakonan asalkan dirinya pandai memilih watak yang sesuai dengan imejnya kini.
Eja 1
Eja 2
Eja 3
Oleh: AUDREY LEE


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story