Isteri Bob Kuman Minta cerai sebab Bob dapat hidayah.



Alahai.

Kesian bob. 

Baca bawah neh ;

Isteri Bob mintak cerai sebab bob dah berubah...dia cintakan bob yg mula2 dia kenal dahulu...bob mendapat hidayah daripada A llah bila ke tanah suci..beliau sangat2 dahaga...seorang hamba Allah datang lalu memberikan segelas air zam2...sebelum itu semasa di tanah suci dia masih mengelak untuk solat, selepas kejadian itu dia sedar Allah memilihnya untuk berhijrah

Bob ku2 (Bawal Power) mencari agama dan hidayah Allah sehingga isterinya meminta cerai.-jkkk-

Gambar di atas neh gambar bob bersama rakan2 yang telah berubah ke arah kebaikan. Sepatutnya seorang isteri merasa seronok sebab suami kembali kepada fitrah menjadi seorang mukmin yang soleh. Bukan nya terus hanyut dalam kehidupan duniawi yang sia2.

Peliklah manusia sekarang neh. Macam2. Semoga bob terus tabah dan redha dengan apa yang telah terjadi. Sama2 doakan agar isteri bob yang minta cerai tue pun dapat hidayah gak sekali. Mana tahu mungkin selepas neh dia akan berubah kot. Insya-Allah.

7 comments:

Unknown said...

semoga Allah memberikannya hidayah jga..Aamiin.

tiada ap yg lebih membahagiakan seorg isteri melainkan mendpt suami yg soleh yg boleh membimbingnya ke syurga,,,

Anonymous said...

Dapat hidayah? Hidayah untuk menipu dan mengaibkan orang..hidayah apa tu? Kalau dia sudah dapat hidayah baguslah...tapi masa bapa dia nazak dan mak dia terlantar dihospital, mana hidayah dia untuk datang jenguk? Menjaga jauh sekali...semua saudara mara dia tahu...cuma hati org lain saja yang tak sampai nak memalukan dia. Selagi hidup ni, bertaubat lah ye...

Anonymous said...

eh, yang kau touching sgt nape?

HAYATI said...

Saya mak sedara bob...Bob MEMBOHONG. It takes two to tango. Dalam perkahwinan tiada siapa yang salah siapa yang betul.... Ugama bukan sebab mereka bercerai. Mereka bercerai kerana masalah suami isteri yang amat biasa. isteri tak ikut cakap suami dan suami ego dan tak hargai isteri.

Kalau solat jadi isu ...mengapa tak si suami berdiri atas sejadah dan paksa isteri menjadi di belakang...
ITU LAH KERENAH MANUSIA YANG TAK MAMPU MENYALAHKAN DIRI SENDIRI.

Anonymous said...

Mak ooi, sampai dlm hal rumah tangga org kau org tau. Hebatlah kalian mcm tuhan.Biasalah org yg kita tak suka kebaikan yg mrk lakukan umpama sandiwara saja tapi kita lupa bahwa hidayah tu dtg dr ALLAH taala. Seperti kes Baginda dgn bapa sedara yg amat di sayangi nya, Abu Talib. Walaupun tubuh Baginda duduk sebelah dia tapi Allah tak bg hidayah pd Abu Talib nak buat mcm mana.

Afif said...

Sudahlah tuh HAYATI.....Bob sudah menemuiNya...kita ni tak tau entah bila esok ke...lusa ke...

Prediksi Bola said...

Semoga diberi hidayah..Amien

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story