Inilah Wanita Yang menghina Rasul, Azan, Islam dan Malaysia


Adakah ini Tengku Sophia yang sedang heboh diperkatakan sekarang???? atau laman twitternya memang benar2 di hack oleh seseorang?? kalau benar2 ianya dihack harap hacker tersebut insaflah..admin amat kesal dengan tindakan PENULIS yang menhina islam ini, diulangi penulis ok, bukan pemilik…:)


2 comments:

setiap hari aku dilihat..siapa..?? said...

kat sini aku tahu dah rakyat mana silaknat nih..laknat semacam ni tak perlu diberi katax nasihat pun..hati dia dah hitam berkarat dan diduduki kaumx syaitan yg akan mengajar silaknat ni supaya lebih celupar lagi..yg baiknya ialah pada sesiapa yg melewati sumber ini doakan aje silaknat ni agar segera mendapat AZAB ALLAH..SESUNGGUHNYA SEGALA PUJIAN HANYALAH BAGI ALLAH.

Unknown said...

orang yang bijak tidak mengeluarkan kata2 tersebut...thing about it...orang yang bijak akan bercakap disertai dengan bukti yang kukuh...thing about it..orang yang bijak dan jika benar apa yang dia katakan sila buktikan dirinya adlah lebih baik berbanding yang dikutuknya...thing about it...jika dia seorang yang lebih baik hingga boleh berkata sedmikian rupa..adakah dia seorang yang berkuasa?? prove it and thing about it...lastly...jika dia mengutuk allah s.w.t yang menciptanya sila kemukakan sgala nikmat yang dikurniakan milik pencpta kepadanya yang tidak pernah dia rasakan dan nikmati hingga ke hari ini...do it! prove it and thing about it!!!! astrfrllah...

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story