Gambar terkini Fasha Sandha si ibu mengandung. Kini alah dengan ubat gigi.


Fasha Sandha yang kini sedang hamil kelihatan semakin cantik dan manis. Memang ibu mengandung ni akan berganda-ganda comelnya apalagi jika si ibu tu dah sememangnya comel kalau tak mengandung pun. Dahulu namanya pernah dikritik ramai dan tak kurang dibenci sesetengah pihak. Namun selepas beliau dan Jejai mendirikan rumah tangga, jelas sekali dengan sebuah perkahwinan, dapat menutup mulut orang ramai yang tidak berpuas hati dengannya. Sekarang, Fasha Sandha terus hidup bahagia bersama suami tercinta apalagi di rumah baru mereka.
Jika Memey Suhaiza yang sedang hamil mengidam makan buah mangga milik jiran, Fasha pula tiada lagi apa-apa yang diidamkannya ketika hamil. Tapi jika berbicara soal alahan, kami dapat tahu Fasha kini mempunyai alahan dengan ubat gigi. Fuh, sesungguhnya memang tiada yang pelik jika ibu mengandung ni. Macam-macam benda yang dia mengidam dan alah bila mengandung. Nampaknya berus gigi guna kayu sugi la ye Fasha? Haha! (Ok la tu ikut sunnah nabi).
Berikut adalah beberapa lagi gambar Fasha Sandha yang terkini. Kelihatan perut Fasha semakin membulat menyerlahkan lagi kecomelannya. Fuhh!
fasha-sandha-mengandung
fasha-sandha-mengandung
fasha-sandha-mengandung
fasha-sandha-mengandung
fasha-sandha-mengandung
fasha-sandha-mengandung
Tapi yang peliknya kalau korang baca Oh! Tidak, ada seorang lelaki ni tak mengandung pun (haha), tapi dah 17 tahun makan sabun dan bedak. Tu kita tak panggil alahan bapa mengandung tapi bapa buang tebiat mungkin. Isk isk! Dulu korang (yang perempuan) ada tak alami apa-apa alahan yang lebih kurang pelik macam ni?

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story