Garry Turner Manusia Dengan Kulit Paling Elastik Di Dunia



Garry Turner. Kulitnya begitu elastik dan dia boleh mengubah perutnya mengangkat tiga liter bir. Sahabat tabekpuang turner berumur 41 tahun yang menderita penyakit ekstrim bernama Ehlers-Danlos, gangguan genetik jarang ditemui yang telah melemahkan kulitnya. Apakah ada ingin dilayani minuman yang diambil dari rak kulit? Bukan hanya itu, Mr Turner mempunyai helah lebih banyak.

Dia menambah kulitnya 'sebenarnya dua kali setipis kulit biasa. Walaupun anda tidak akan percaya melihatnya. "Mr Turner mengatakan ia pertama kali melihat kulit melar ketika ia berusia sekitar tiga atau empat tahun. Sahabat tabekpuang dia mengatakan kepada AOL:" Saya punya seorang bapa saudara yang sekitar 10 tahun. Ia digunakan untuk menarik kulit saya dan menunjukkan rakan-rakannya. "

Dia menggunakan klip bulldog untuk menarik kulit kendur nya ke bawah dan memberikan kesan yang benar-benar mengerikan. Mr Turner adalah bekas bintang Circus of Horrors, kumpulan yang mengikuti uji bakat untuk Talent Britain Got tahun lalu. Dia sekarang menjadi pemain untuk keluarga kerajaan, sebuah kolektif yang unik dari individu menarik apabila tampil di London.






sumber

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story