Afiq Muiz Mohon Ibu Tarik Balik Kenyataan, Mula Hilang Tawaran Berlakon



afiq-muiz
Konflik antara ibu dan anak, Afiq Muiz dan ibunya masih belum menemui jalan penyelesaian. Masing-masing masih lagi berbalas-balas kenyataan melalui media.
Kekecewaan ibunya tidak dapat dibendung hingga mengelarkan Afiq seorang anak derhaka. Namun, terbaru Afiq sekali lagi mengeluarkan kenyataan di rumah keluarga saudara bapanya yang memohon ibunya menarik balik kenyataan dan mengakui mula hilang tawaran belakon dan tidak mendapat bayaran ekoran daripada isu ini.
Sekarang ni saya dah hilang semua tawaran kerja, bayaran juga saya tak dapat gara-gara isu ni. Saya mohon ibu tarik balik kenyataan dia yang pasal saya anak derhaka tu. Kemudian saya akan fikirkan semula untuk menarik balik tindakan saya.
Datuk saudara Afiq, Jalal Abidin turut bersimpati melihat Afiq dicaci oleh masyartakat apabila dia dilabel anak derhaka. Beliau juga menafikan yang cucu saudaranya itu adalah anak derhaka dan berharap Hasliza dapat menghentikan tuduhan itu.
Afiq anak yang baik, dia bukan anak derhaka. Saya kasihan lihat dia kena caci dengan masyarakat yang melabel dia anak derhaka. Saya harap kedua-dua pihak dapatlah berdamai dan akhiri masalah ini secepat mungkin.
afiq-muiz-2
Afiq juga menunjuk bukti pembelanjaan wang sebanyak RM30,000 untuk kegunaan rumah sewanya, dan menafikan dakwaan yang dia menggunakan wang tersebut untuk keperluaan peribadi Eina Azman.
OHARTIS


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story