Cubaan Merogol Meja Piknik Dan 5 Perlakuan Seks Paling Pelik!


Di kala dunia digemparkan dengan berita seorang lelaki AS yang melakukan hubungan seks bersama meja piknik, sebelum cubaan untuk bersetubuh dengan mesin ATM turut menemui kegagalan, rupanya ramai lagi yang ‘sakit otak’ kerana berkecenderungan seksual yang pelik.
1. Lelaki Bernafsu Dengan Troli Minuman
Andrew Davidson,25, cuba untuk mengadakan hubungan seks bersama troli minuman di dalam sebuah kereta api yang sarat dengan penumpang pada tahun lalu.
Beliau yang ketika itu berada dalam keadaan mabuk dilihat sedang ‘menghentak’ objek tidak berdosa itu sambil menjerit,” Aku mahu cium kamu, aku mahu **** kamu.”
Namun Andrew terlepas daripada sebarang tindakan undang-undang setelah peguamnya berjanji anak guamnya tidak akan melakukan kesalahan yang sama di masa akan datang.
2. Perbuatan Terkutuk Bersama Ambulans
Seorag lagi pemuda berusia 25 tahun telah diberkas apabila beliau bertindak membakar sepaket snek kacang tanah sebelum cuba memberikan nafkah batin kepada sebuah ambulans.
Mahkamah yang membicarakan lelaki itu mengesahkan beliau mabuk semasa kejadian berlaku di Barnstaple,Devon, pada tahun 2011.
Penyudahnya, beliau diarahkan untuk melangsaikan tanggungjawab sosial dan membayar denda sebanyak £60 (RM300).
b4
3. Seks Dengan Vakum Kereta
Pada tahun 2008, seorang lelaki AS ;kantoi’ melempiaskan nafsu dengan vakum pengering pusat cucian kereta automatik di Michigan.
Seorang saksi yang jelas trauma terhadap kes itu berkata,”Saya telah lihat banyak benda pelik, tapi kejadian ini yang terpaling tak boleh ‘blah’ sekali.”
4. Tragedi Kentang Sumbat
Seorang biara yang ‘clumsy’ telah dikejarkan ke hospital di Sheffield,England, untuk mengeluarkan sebiji kentang yang ‘ter’sumbat di dalam punggungnya.
Jururawat hospital terbabit Trudi Wilson berkata,”Dalam penjelasan beliau, yang cukup jujur dalam pendapat saya, kejadian berlaku semasa beliau sedang memasang langsir tingkap rumahnya secara berbogel sebelum terjatuh secara terduduk di atas meja dapur, yang kebetulannya ada seketul kentang.” Yeeeeahhhh,right.
5. Cubaan Merogol Kambing
Seorang pekerja IT cuba melakukan onar dengan seekor biri-biri selepas di’reject’ oleh seekor lembu.
Menurut keterangan mahkamah, pemuda itu berkata beliau tidak berjaya menyumbat alat kelaminnya ke dalam mulut lembu tersebut. Beliau kemudiannya mencuba nasib dengan seekor kambing berdekatan pula.
MYNEWSHUB.CC
Oleh Sara Khalid

Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join
https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story