Demi Lovato, Backstreet Boys Datang Malaysia

Backstreet Boys

KUALA LUMPUR – Kumpulan Backstreet Boys, Demi Lovato dan U-Kiss antara artis antarabangsa yang dijadual membuat persembahan pada Konsert Twin Towers@live 2013 di ibu negara pada hujung bulan ini.
Pengurus Perancangan Korporat Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL), Dr. Ismail Stapa berkata, penghibur bertaraf dunia tersebut dijadual membuat persembahan pada konsert itu yang telah dianjurkan sejak tahun 2011 bersempena penganjuran Petronas Grand Prix Malaysia.
Sehubungan itu, katanya, sebahagian Jalan Ampang di sini akan ditutup pada 22 dan 23 Mac ini bermula pukul 4 petang hingga 2 pagi bagi memberi laluan kepada Konsert Twin Towers@live tersebut.
“Konsert ini telah dianjurkan sejak tahun 2011 untuk hiburan rakyat Malaysia dan para pelancong bersempena dengan penganjuran Petronas Grand Prix Malaysia.
“Konsert Twin Towers@live 2013 pada kali ini akan membariskan penghibur-penghibur bertaraf dunia seperti Demi Lovato, Backstreet Boys, U-Kiss dan artis-artis tempatan popular,” katanya melalui satu kenyataan media hari ini.
Ismail dalam pada itu, Jalan Ampang dan Jalan P. Ramlee akan turut ditutup secara beransur pada 17 Mac ini bermula pukul 12 tengah malam hingga 7:30 malam.
Menurut beliau, penutupan jalan itu bagi memberi laluan kepada acara Petronas: Motorsports Demo Run yang menampilkan pasukan tajaan Petronas terdiri daripada Pasukan Formula Satu Mercedes Amg Petronas, Pasukan Petronas Syntium, Pasukan Meritus GP dan Pasukan Hong Leong Yamaha.
“Acara ini akan dimeriahkan dengan penampilan khas pemandu program pembangunan bakat Mercedes Amg Petronas Formula One, Sam Bird, Sesi Bersama Peminat, ‘Military Tatoo’, ‘Safe Driving Advocacy’ dan ‘taxi rides’,” katanya. – mynewshub.my


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story