Penyiasat Persendirian P.Balasubramaniam Meninggal

PI Bala

KUALA LUMPUR – Penyiasat persendirian, P. Balasubramaniam atau lebih dikenali sebagai PI Bala meninggal dunia kira-kira pukul 2.30 petang ini.
Mendiang yang pernah menimbulkan kontroversi berhubung kes pembunuhan warga Mongolia Altantuyaa Shaariibu dilaporkan meninggal dunia sewaktu dalam perjalanan ke Hospital Sungai Buloh.
Sebuah portal berita tempatan dalam laporannya hari ini memaklumkan PI Bala mendaftar keluar dari Pusat Perubatan Sime Darby pada Selalu lalu.
Dia dimasukkan ke pusat perubatan itu selepas mengalami serangan jantung kecil ketika bercakap dalam ceramah pakatan pembangkang di Kota Bharu, Kelantan.
Mendiang bagaimanapun mengalami kesukaran bernafas ketika makan tengah hari di restoran dekat rumahnya di Rawang, Selangor kira-kira pukul 2.30 petang ini.
Dia kemudian bergegas ke klinik untuk mendapatkan bantuan tetapi meninggal dunia sebelum ambulans daripada Hospital Sungai Buloh tiba.
Portal berita itu turut melaporkan Ahli Parlimen Subang R.Sivarasa semasa dihubungi memaklumkan penyiasat persendirian itu sepatutnya membuat pembedahan pintasan jantung dalam tempoh dua minggu. – mynewshub.my


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story