Erra Fazira Sabar Layan Karenah Anak

Erra Fazira Sabar Layan Karenah Anak

Pelakon dan penyanyi yang kini sudah bergelar pengacara, Erra Fazira menyatakan puteri tunggalnya, Engku Aleesya Engku Imran itu sebagai satu-satunya buah hati yang amat disayanginya.
Soal kerja atau urusan lain diletakkan ke tepi demi kasihnya terhadap Aleesya. Segala permintaan Aleesya akan dipenuhi selagi tidak memudaratkan.
“Apa yang dia mahu saya akan ikutkan, tak kisahlah aktiviti dalam atau luar. Aleesya anak yang aktif dan lebih cenderung dengan aktiviti membabitkan fizikal seperti bermain di pusat permainan,” katanya memetik laporan Harian Metro, hari ini.
Selain itu, Erra, 39, turut bercerita mengenai keperibadian anaknya yang mula terserlah dari masa ke semasa dengan mengatakan Aleesya seorang anak yang penyayang, prihatin dan boleh mengala tetapi ada masanya keras hati.
Aleesya yang akan menyambut ulangtahun kelahiran ke empat pada 30 Mac ini juga cenderung untuk cenderung dengan muzik dan mudah mencerap apa yang didengar berikutan biasa diperdengarkan dengan muzik dan bacaan al-Quran sejak dalam kandungan.
Kecil-kecil dah pandai layan muzik. Mana tahu dah besar nanti Aleesya bakal mengikut jejak langkah ibunya dengan menjadi seorang penyanyi yang terkenal pula kan.
Oleh: JULIANA JOHAR


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story