Dina Nadzir Kini Boleh Memakai Jeans

Dina Nadzir

KUALA LUMPUR – Semangat dan kesungguhan berkobar-kobar panyampai radio Dina Nadzir dalam mendapatkan berat badan yang ideal ternyata membuahkan hasil apabila Dina kini mampu tersenyum gembira bila berat badannya berjaya mencapai keputusan yang amat menakjubkan.
“Sejak memulakan sesi program kecergasan serta kesihatan bersama Celebrity Fitness dan makanan tambahan Horleys pada hujung Oktober lalu, berat badan saya berjaya turun sebanyak lebih 10 kilogram.
“Ia sesuatu yang amat menakjubkan dan saya rasa begitu teruja kerana saya kini boleh memakai seluar jeans. Semestinya saya rasa sangat gembira dengan perubahan ini memandangkan selama ini saya tidak berpeluang memakai jeans kerana tidak mempunyai saiz,” katanya yang dipetik dari Gua.com.my, hari ini.
Tambah Dina, paling ketara gaya hidup serta mentalitinya juga sudah berubah.
“Jika sebelum ini dia mengalami masalah tidur, kini tidak lagi apabila dia dapat tidur dengan nyenak tanpa sebarang masalah.
“Program ini juga banyak membantu dari segi karier seni saya di mana jika sebelum ini saya mengalami masalah cepat penat ketika membuat persembahan pentas, namun kini saya dapat menyanyi tanpa semput langsung dalam tempoh setengah jam,” ujar Dina.
Dina NadzirDina Nadzir 1
Dina Nadzir 2
Oleh: NURUL NAFISAH MAZLAN


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story