Bekas Pemimpin Pelajar Dituduh Warga Asing!

Bekas Pemimpin Pelajar Dinafikan Hak Mengundi, Dituduh Pengundi Warga Asing..BIADAP!

.” Hi guys im vinodh here…hope u all know guys what happen to me and my frens during GE13 2 days ago…kami difitnah….kami ditahan dari mengundi…..kami anak malaysia…..kami bukan org bangla, myanmar or kerela….kami pelajar Universiti Malaysia Terengganu (2009-2013)….kami telah berdaftar di kuala terengganu sebagai tempat mengundi…kami ditahan dan tidak memberi peluang untuk mengundi…..”
Malaysia sampai sekarang tidak ada pembinaan bangsa Malaysia yang kukuh…kewarasan tersebut perlu ada pada setiap individu…Saya sebagai rakyat Malaysia tidak sempat menunaikan tanggungjawab saya sebagai pengundi buat kali pertama apabila ditahan oleh sekumpulan penyokong pembangkang dan yang menyakitkan ialah apabila saya dan rakanx2 saya dilayan seperti orang luar negara sedangkan kami telah menunjukkan kad pengenalan dan kad pelajar serta bukti spr yang kami pengundi sah di situ…tetapi tindakan mereka menghalang kami daripada mengundi merupakan satu kesalahan besar di sisi undangx2…saya sebagai bekas pemimpin mahasiswa UMT akan membawa isu ini ke pentas keadilan sehingga saya mendapat keadilan…kenapa malaysia masih dibelenggu dengan demam perkauman sehingga mereka mengesaki rakyat sendiri sebagai rakyat asing walaupun mempunyai bukti yang sah….perkara ini perlu dihapuskan daripada terus berlaku pada masa akan datang…saya memohon sebagai rakyat Malaysia kita perlu bersatu untuk pergi lebih jauh…orang yang menyatakan kami fitnah adalah orang yang memfitnah kepada negara sendiri sehingga tidak tahu bangsa malaysia dengan bangsa asing…sangatx2 memalukan….


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story