PADAM GAMBAR TIDAK DISUKAI - NABILA RAZALI TAK MAHU NETIZEN BERBALAH



Mengakui tidak tertekan apabila penampilannya sering menerima kritikan warganet walaupun terpaksa memadam foto yang menerima banyak kecaman, penyanyi Nabila Razali ketika dihubungi berkata, keputusan memadam foto yang tidak disukai warganet adalah cara terbaik kerana dia mengambil kira setiap komen dan nasihat diberikan. 





"Saya sangat menghargai setiap komen positif yang ditinggalkan pengikut. Nasihat dan teguran diberikan adalah untuk memastikan saya menjadi seorang yang lebih baik pada masa akan datang. Keputusan memadam gambar tidak disukai pengikut bukan bermakna gambar itu keterlaluan atau saya bersetuju dengan komen mereka, tetapi saya tidak mahu mereka terus berbalah mengenai gambar yang bukan isu besar. 

"Sebenarnya setiap gambar yang dimuatnaik di media sosial saya sangat berhati-hati. Sampaikan saya akan 'zoom' foto yang ingin dimuatnaik supaya ia tidak mengundang kecaman. Ahli keluarga dan pengurus adalah individu yang akan menjadi 'CCTV' saya. Mereka akan lihat setiap gambar atau video yang saya muat naik dan menegur jika ia tidak sesuai. 

"Malah saya juga akan kongsi foto yang sesuai saja kerana Instagram adalah platform untuk saya berkongsi kehidupan sebagai penghibur," katanya yang berharap warganet tidak cepat menghukum atau mengkritik penampilannya kerana dia masih tahu batas yang perlu dipatuhi. 

Klik untuk gambar besar
 


myartis.com / Sumber & foto: Harian Metro & Instagram Nabila Razali 

Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story