Anuar Zain Tidak Mencari Cinta

Anuar Zain Tidak Mencari Cinta

Penyanyi yang sering dilabel eksklusif, Anuar Zain menyatakan bahawa dia tidak mencari cinta di kala umurnya kini sudah mencecah 43 tahun.
Bercakap kepada Kosmo, Anuar menjelaskan, “buat masa sekarang saya masih bersendirian, biar ditemukan cinta jangan kita mencari cinta”.
Selain itu, Anuar juga dikenali ramai sebagai salah seorang selebriti yang kurang gemar dan sedikit berahsia untuk bercerita mengenai hal peribadinya kepada mana-mana media.
“Saya memilih sesuatu bukan untuk karier semata-mata bahkan lebih kepada kehidupan. Terlebih publisiti bisa membunuh karier sendiri,” katanya.
Baguslah begitu, respek dengan cara kerja Anuar yang sentiasa menolak tepi perkara-perkara remeh yang mampu menganggu gugat karier seninya yang sudah berusia 30 tahun itu.
Esok, Anuar bakal mempersembahkan konsert solonya, Tiga Dekad Muzik, Cinta dan Sanubari di Stadium Melawati, Shah Alam.
Konsert berskala besar ini akan dipimpin oleh pengarah muzik hebat tanah air, Mac Chew serta persembahannya juga bakal diiringi oleh 26 ahli orkestra.
Oleh: JULIANA JOHAR


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story