Putus Cinta, Taylor Sudah Siap 5 Lagu!

Taylor

Penyanyi, Taylor Swift tidak pernah gagal dalam menghasilkan lagu-lagu hasil daripada kehidupan realitinya bersama bekas kekasih.
Terbaru, sebaik saja dia putus cinta dengan anggota One Direction, Harry Styles, penyanyi country itu sudah pun menyiapkan beberapa buah lagu buat jejaka itu.
Antara lagu terbarunya adalah Harry Styles. Namun ia masih belum memasuki studio.
Nampaknya begitulah kecendurungan Taylor Swift setiap kali putus cinta dia akan menulis lagu buat bekas-bekas kekasihnya.
Sementara itu, walaupun hubungan di antara Taylor dan Harry berlaku dalam keadaan amat singkat namun ia cukup meraih perhatian media.
Perpisah mereka dikatakan berlaku sekitar hujung tahun lalu apabila mereka dilihat meninggalkan Virgin Gonda Island secara berasingan.
Sumber yang rapat memberitahu lagi bahawa punca perpisahan mereka adalah disebabkan kurangnya minat Taylor Swift melakukan hubungan seks hingga memaksa bintang British itu meninggalkannya.
Walau apapun, sudah menjadi trademark buat penyanyi ini untuk menulis lagu tentang hubungan cintanya yang lepas-lepas dengan jejaka-jejaka yang terkenal.
Salah satu daripadanya ialah John Mayer yang terkenal dengan topik ‘teenybopper’ disebabkan lagu Swift berjudul Dear John.
Oleh: NURUL NAFISAH MAZLAN


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story