Inilah Aksi Gaduh Yang Menyebabkan Julia Perez Dipenjara 3 Bulan

Inilah Aksi Gaduh Yang Menyebabkan Julia Perez Dipenjara 3 Bulan

Hendak menonton penulis bagitahu awal-awal, bahasa agak kasar dan aksi luarbiasa seksi. Jadi tontonlah atas pilihan sendiri.
Asal beberapa puluh saat pertama memang lakonan, tetapi selepas seminit berubah menjadi pergaduhan sebenar antara Julia Perez dan Dewi Perssik ketika pengambaran Arwah Goyang Kerawang pada November 2010.
Penulis pun tak tahu apalah yang berlaku…tapi rasanya ini mesti ada kaitan soal ego antara pelakon baru dan lama ni.
Jangan lupa tengok mamat pondan kat belakang tu panik dan menjeritbetulinnnn….entah itu dalam skrip ke tidak tak pastilah….mungkin dia nak cakap diaorang gaduh betul-betul kot.
Betulinnnnn…..yang dua perempuan duk bergaduh tu jaun maskulin dari jantan sekor tu!
Aksi saat 30 …“lu jangan munafik”….laga buah dada pun tak kurang hebat jugak kan….sumber

0 comments:

Post a Comment

Loading...

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story