Orang Gaji Zed Zaidi Melarikan Diri, Ugut Mak Mertua Dakwa Dia Orang Sulu

Zed Zaidi

Macam-macam krisis orang kita dengan Filipina sekarang kan..
Pagi tadi, Presiden Persatuan Seniman Malaysia (Seniman), Zed Zaidi sempat memuat naik status Twitternya, mengatakan bahawa pembantu rumahnya yang berwarga kenegaraan Filipina telah melarikan diri daripada rumahnya.
Zed menulis dengan nada emosi, “orang gaji Filipina aku lari pagi tadi, ugut mak mentua tak takut kat dia ke? Dia cakap dia orang Sulu. Elok kau lari, aku boleh tukar orang gaji baru”.
ZED
Fuh sampai main-main ugut gitu.
Sepatutnya dia datang sini cari rezeki yang halal, buatlah cara yang halal.
Kalau nak pergi pun buatlah cari yang berhemah.
Ini biar majikan terkontang-kanting dengan pemergiannya yang sebegitu.
Tak gitu?
Semoga Zed dan keluarganya tak serik nak ambil orang gaji lagi selepas berlaku insiden sebegini.
Oleh: AUDREY LEE


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

Loading...

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story