Natasha Hudson Selamat Lahirkan Anak Perempuan

Natasha Hudson

PETALING JAYA – Pelakon Natasha Hudson, 31, selamat melahirkan anak perempuan pada pukul 5.45 petang Isnin.
Natasha atau nama sebenarnya Natasha Liana Hudson menerusi laman sosialInstagram miliknya berkata, dia bersyukur proses kelahiran berjalan dengan lancar dan dia berserta anaknya itu berada dalam keadaan sihat.
“Alhamdulillah, saya telah dimasukkan ke wad bersalin pada pukul 4 petang hari ini (Isnin) dan melahirkan pada pukul 5.45 petang.
“Saya bersalin secara normal tanpa sebarang suntikan ‘epidural’ mahupun ‘induction’. Kini kami berada dalam keadaan sihat dan sedang berehat,” katanya.
Tambah Natasha dia juga mengucapkan terima kasih kepada keluarga serta peminat-peminatnya yang sentiasa mendoakan agar proses kelahirannya berjalan dengan baik.
Sementara itu, Natasha sebelum ini berkata, dia dan suaminya, Carleed Khaza telah pun memilih beberapa nama untuk bayi itu namun hanya akan menamakan anak mereka selepas tujuh hari kelahirannya.
Natasha dan Carleed atau nama sebenarnya Khalid Kamal, 33, berkahwin pada April tahun lalu di Masjid Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur.
Hasil perkahwinan terdahulu, Natasha mempunyai seorang anak perempuan, Nessa Helena yang kini berusia lima tahun. – mStar Online


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story