Awie Terharu Isteri Rapat Dengan Anak-Anaknya

Awie Terharu Isteri Rapat Dengan Anak-Anaknya

SETELAH hampir sebulan mendirikan rumah tangga, penyanyi rock terkenal Awie berasa lega apabila tiga anak di bawah jagaannya sangat akrab dan menyayangi ibu tiri mereka, Sharifah Ladyana.

Malah, menurut Awie yang juga seorang pelakon, anak-anaknya turut mesra memanggil isterinya dengan panggilan ‘mummy’.
Awie Terharu Isteri Rapat Dengan Anak-Anaknya
Pada masa yang sama, Awie akui terharu dengan pengorbanan dan kasih sayang yang diberikan isterinya dalam menjada anak-anaknya.
“Alhamdulillah anak-anak sangat rapat dengan isteri. Mereka memanggilnya ‘mummy’.
“Dulu saya pernah beritahu hanya orang ‘gila’ saja yang mahukan saya yang sudah memiliki lima anak, tetapi saya kagum dan terharu melihat dia (Ladyana) mengambil cabaran untuk memikul tanggungjawab dalam menjaga serta memberi kasih sayang terhadap anak-anak saya.
“Saya juga kagum melihat cara dia menghabiskan masa bersama anak-anak walhal dia masih muda dan tidak mempunyai pengalaman. Namun, dia berusaha menjadi ibu yang terbaik,” katanya.
Awie Terharu Isteri Rapat Dengan Anak-Anaknya
Tambahan pula, Awie memberitahu, isterinya turut membantu menguruskan persekolahan anak-anak.
“Setiap hari dia akan menguruskan persekolahan anak-anak. Kadang-kadang saya kasihan melihat dia menghantar dan menjemput anak dari sekolah tetapi dia menawarkan dirinya kerana minat dan selesa.
“Antara sebab utama saya mempercepatkan proses perkahwinan ini juga adalah disebabkan perkara ini. Saya nak pastikan anak-anak tidak berasa kekurangan atau ketinggalan serba-serbi,” katanya lagi.
Tiga anak yang berada di bawah jagaan Awie ialah Puteri Aleeya Antasha, 16; Puteri Aleefa Antasha, 14; dan Putra Ahmad Merrah,9.
Manakala, dua lagi anaknya berada iaitu Putra Ahmad Rezzki, 8; dan Puteri Qasseh Antasha, 6, tinggal bersama ibu mereka Rozana Misbun.
Awie dan Ladyana mendirikan rumah tangga pada 7 Oktober lalu di Songkhla, Thailand. – MYNEWSHUB.CC
Sumber: Harian Metro




Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story