Tak Tahan Miliki Suami power,Isteri Cari Madu


oksa
Tak Tahan Miliki Suami power,Isteri Cari Madu|Mungkin inilah yang disebut isteri solehah,Ira 30 Tahun wanita yang hidupnya bahagia dan sanggup bermadu karena tak larat melayan nafsu suaminya yang terlalu buas.
Ira menyadari bahwa surga seorang isteri dibawah telapak kaki suami meskipun dia tua 2 tahun dari suaminya itu,dan dia tidak pernah melarang suaminya berkahwan dengan sesiapa pun selagi ia tidak kearah maksiat.
Suaminya adalah seorang bisnes man yang cukup berjaya dan selalu keluar bandar untuk menguruskan kerja.
Ira berkata ia rela dimadu,bahkan dia sendiri yang mencarikan isteri baru untuk suaminya,karena dia risau suaminya akan mengadakan hubungan intim dengan wanita yang bukan muhrimnya di luar rumah.
“Kalau seks dengan wanita luar, besar risikonya,selain mendapat dosa,dan mengahabiskan wang dengan cara yang tidak betul ,takut kena AIDS,silap hari bulan saya jugak kena AIDS” katanya.
Kini suaminya telah memiliki 3 isteri dan duduk di rumah masing masing yang disediakannya,lebih mengejutkan kedua madu ira adalah bekas wanita yang pernah menjalin cinta dengan suaminya dulu.
Ira mengaku pernikahannya dengan suami di atur oleh keluarga (dijodohkan) selepas suaminya memiliki dua lagi isteri,dia dilayan dengan baik,bahkan perbelanjaan juga dilebihkan oleh suaminya,tapi dia selalu menolak karena dia mahu suaminya itu beraku adil.
Ira juga mengaku bahwa kesihatannya kini juga semakin baik,”suami saya itu hiperseks,saya penat layan dia,5 kali satu hari siapa yang tahan,sebab tu saya carikan dia isteri katanya tanpa beban.

Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story